Ondernemersnetwerk duin- en bollenstreek

ONDB leden

Sorteer op Bedrijfsnaam | Persoonsnaam
Petra Teunissen

Schoenen zijn ons leven. Als schoenen klein genoeg waren, zaten ze in ons bloed. De passie voor schoenen en hart voor de klant willen wij graag terugzien bij al onze medewerkers. We streven er naar altijd voorop te lopen in innovatie en vanuit de omnichannel gedachte bieden wij onze klanten via elk verkoopkanaal een unieke NELSON ervaring. De sprong van winkelier naar omnichannel retailer. We blijven vernieuwen en grijpen kansen graag aan, zodat we onze klanten kunnen blijven verrassen. Onze ruim 90 Nelson winkels en 50 brandstores zijn voorzien van touchpoints (webzuilen), waarop eenvoudig de volledige schoencollectie (en voorraad) bekeken, besteld en betaald kan worden. Onze brede collectie bieden wij ook aan via www.nelson.nl. Deze bestellingen worden doorgaans binnen 24 uur gratis thuisbezorgd. Het gaat ons niet alleen om schoenen, maar ook om wat onze klant met ze doet. We leren onze klant graag beter kennen en staan klaar als dat nodig is. Hierdoor heeft de klant voordeel van zowel fysieke winkels als de online aanwezigheid. Ruilen, retourneren of vragen over de aankoop? Zowel via telefoon, mail, WhatsApp en in onze winkels helpen onze medewerkers de klanten graag! En sparen voor leuke extra's kan onze klant eveneens zowel online als in de winkels. Zo krijgt onze klant het beste van beide werelden. In onze winkels werken zo’n 1.000 full- en parttime verkoopmedewerkers, weekendhulpen.