Ondernemersnetwerk duin- en bollenstreek

BMW Van Poelgeest Special

BMW van Poelgeest te Noordwijk was dinsdag 5 november jl. de gastheer van de maandelijkse bijeenkomst van de KOV. Vanwege het interessante programma dat BMW van Poelgeest te bieden had, leek het vestigingsdirecteur Michel Heus een leuk idee om ook een aantal andere businessclubs uit de regio uit te nodigen. Naast de KOV waren zodoende ook de leden van de NOV en het ONDB uitgenodigd.
En als er dan toch een gezellige avond is dan zijn wij van het ONDB er graag bij. Zodoende werden in het kader van deze 'special' alle ONDB-leden uitgenodigd voor deze extra avond. En dát hebben ze geweten, daar in Noordwijk! Van de ruim 300 bezoekers was het ONDB het ruimst vertegenwoordigd met meer dan 120 leden. Natuurlijk zal er hier en daar best een doublure in lidmaatschappen geweest zijn, maar desondanks was onze opkomst zeer opvallend. Dat geeft maar eens te weer hoe hecht onze vereniging is. Niet voor niets zijn we de snelstgroeiende businessclub in de gehele regio. Niet alleen vanwege de gezelligheid, maar absoluut ook door de strakke en goed geregelde organisatie en de altijd interessante programma's.
       
Neem nou alleen al de wijze waarop wij als ONDB onze leden weer goed zichtbaar lieten zijn op deze avond. Onze Activiteitencommissie stond iedereen weer keurig op te wachten met onze welbekende naamstickers en met een hartelijk welkom. Zichtbaar naar elkaar en zichtbaar naar collega-ondernemers. Op die manier is het opdoen van nieuwe contacten een stuk gemakkelijker.



Michel Heus heette aan het begin van de avond iedereen van harte welkom in de nieuwe vestiging in Noordwijk en ging kort in op de verhuizing van en op het succes van BMW van Poelgeest. Met ruim 400 verkochte auto's en 3.500 werkplaatshandelingen vorig jaar is hij met zijn team één van de betere vestigingen van de BMW van Poelgeest-organisatie. De voorzitter van de KOV, Peter Jongejan, nam daarna ook nog even de gelegenheid om de leden van het KOV en de andere aanwezigen toe te spreken. Als laatste kreeg BMW marketing manager René de Hey het woord, hij nam de gasten op royale en beeldende wijze mee in de innovatie wereld van het prachtige merk BMW. Tenslotte kreeg men deze avond ook nog een sneakpreview  van de nieuwe BMW X5, die hij aan het einde van zijn verhaal samen met Michel Heus onthulde.
       
BMW van Poelgeest liet zich zien als een perfecte gastheer, waarbij de catering ook meer dan voortreffelijk was geregeld. Na de presentatie werd er een oer-Hollands buffet geopend, waarbij boerenkool, hutspot en zuurkool met worst op het menu stond. Na het buffet was er nog uitgebreid de tijd om al het moois in de showroom te bekijken en om gezellig na te praten. Het geheel werd muzikaal opgeluisterd door de zeer charmante DJ Nicky, die heerlijke eigentijdse muziek ten gehore bracht.